Na azijskom kontinentu živi više od polovine ukupnog broja stanovnika, što je i više nego dovoljan razlog za čelnike Google da ulažu svoj novac u ovo tržište. Za samo dva meseca, od jula do septembra ove godine, preko 60 miliona osoba je prvi put pristupilo internetu preko mobilnog telefona, što čini Aziju itekako zanimljivom za softverske kompanije kao što je Google.

Kako bi napravili stabilne temelje za buduće poslovne projekte, ovaj softverski gigant je na Tajvanu i u Singapuru otvorio prve data centre, koji će omogućiti korisnicima brži i lakši pristup svim uslugama i alatima koje Google nudi. Ova softverska kompanija planira da u tajvanski centar uloži 600 miliona dolara u narednim godinama.

Da je azijsko tržište pravi rudnik zlata za softveraše potvrđuje podatak da samo u Kini ima preko 500 miliona korisnika interneta.

Popularna igrica Super Mario koja je osamdesetih godina osvojila svet, nastavlja da oduševljava verne fanove sada i u 3D varijanti. Poslednja verzija popularnog čovečuljka puštena je u prodaju u novembru, a kritike su odlične. Super Mario 3D World je nastavak igrice iz 2011, kada se prvi put glavni akter pojavio u 3D verziji. Ljubitelji ove igre, osim dobrom grafikom, najviše su oduševljeni što je omogućeno više igrača istovremeno da učestvuje u akciji. I čelnici Nintenda, najveće svetske kompanije koja pravi video igrice, mogu biti zadovoljni jer je samo za tri dana, nakon što je Super Mario 3D World pušten u prodaju u Japanu, prodat u 100,000 primeraka, što je rekord za ovu igricu.

Od kad je zavladala era pametnih telefona, kompanije se nadmeću širokom ponudom aplikacija koje će korisnicima olakšati život. Od najjednostavnijih, poput onih koje vas obaveštavaju o vremenskoj prognozi i najnovijim dešavanjima u svetu, do saveta kako da spremite brz i ukusan ručak, gde da izađete, koji film da pogledate i sl, stižu i one koje vode računa o vašem emotivnom stanju.

Kompanija Microsoft napravila je brushalter, koji putem SMS-a šalje obaveštenje ukoliko je osoba koja ga nosi izložena stresu. Na ovaj način korisnik se takođe opominje ukoliko počne da jede na nervnoj bazi, iako u stvari nije gladan. Aplikacije funkcioniše preko senzora koji su postavljeni u grudnjak, koji prate rad srca i znojenje. Ovo je poslednji u nizu tehnoloških gedžeta koji se sve više vezuju za odevne predmete.

Kupovina preko Interneta više nije novina, već racionalno trošenje vremena, ali i novca pokazuju najnovija istraživanja. Tako u Velikoj Britaniji svaka sedma osoba svoju nedeljnu kupovinu namirnica upravo obavlja online. Međutim, nisu baš svi time zadovoljni.

Čokoladice, novine i različiti napici nisu toliko interesantni e-kupcima, koji često upravo za ovim proizvodima posežu dok čekaju u redu na kasi. Naime, kada nema gužve, potrošači ne rasipaju novac, te se više ne mogu žaliti na impulsivnu kupovinu zbog pada šećera ili atraktivne naslovnice nekog tabloida.

Poznati proizvođači slatkiša i sokova, kao i medijske kuće reklamiraju i nude svoje proizvode na raznim akcijama i popustima, ali njih kupci uglavnom ignorišu i kupuju samo ono što im je potrebno.

NASA ubrzano radi na tome da otkrije uslove "života" na Marsu, pa se uskoro može očekivati da put Crvene planete krene i posebna vrsta bakterije. Naime, još 2009. godine u svemirskoj stanici Kenedi na Floridi otkrivena je bakterija pod imenom T. phoenicis. I ništa ne bi bilo čudno da ova bakterija nije otkrivena u tzv. čistoj sobi, koja važi za najsterilnije mesto na svetu. Upravo zbog toga NASA veruje da bi ova bakterija preživela put i boravak na Marsu. Dve godine ranije ista vrsta pronađena je na još jednoj svemirskoj stanici, pa su se naučnici bacili na istraživanje ove bakterije koja uspeva da preživi u izuzetno "neprijateljskim" uslovima.

Kako prenosi internet portal Phonearena najpopularnija društvena mreža Fejsbuk za svoje korisnike priprema novu opciju, a to je da neki tekst koju su videli sačuvaju i pročitaju kasnije kada budu imali vremena. Fejsbuk na ovaj način pokušava da izađe u susret svojim korisnicima, a opcija da „sačuvaju za kasnije“ već se pojavila na nekim nalozima. S obzirom na količinu tekstova koji se postavljaju na Fejsbuku, ovo se čini kao logičan korak, a nešto slično već su uradili i Google i Apple.

Kada je pre nekoliko meseci najavljeno da će se na Instagramu, popularnoj mreži za postavljanje slika, uskoro pojaviti i reklame poznatih brendova, mišljenja su bila podeljena. Pre tačno mesec dana je Majkl Kors, poznati dizajner ženske odeće i nakita postavio prvu sliku, a ovaj post doneo je Korsu preko 34 hiljade pratioca u roku od 18h. Naredna tri donela su mu preko miliona pratilaca na ovoj društvenoj mreži.

Ovaj primer sledile su i druge poznate marke, kao što su Levi’s, Lexus, General Electrics. Za nešto što je sa neodobrenjem prihvaćeno, pokazalo se kao veoma dobra stvar koja se korisnicima Instagrama dopala. Već sada poznati brendovi svakodnevno reklamiraju svoje proizvode, a broj njihovih follower-a vrtoglavo raste.

Možda i najpoznatiji program za slušanje muzike na računaru, popularni Winamp gasi se u decembru. Na sajtu kompanije pojavilo se obaveštenje da svi koji žele da imaju popularni MP3 plejer mogu da ga skinu sa interneta do 20. decembra, jer nakon ovog datuma više neće moći.

Ogorčeni bivši radnici za gašenje Winamp-a krive medijsku kompaniju AOL koja je preuzela rukovodstvo 1999 godine. Prema rečima zaposlenih, tada kreće i sunovrat Winamp-a.

Multinacionalna kompanija AOL pre skoro 15 godina je kupila Winamp za preko 80 miliona dolara, a radnici smatraju da je loš menadžment razlog zbog čega Winamp ovoj kompaniji ne donosi para koliko bi oni želeli. Radnici tvrde da Winamp godišnje ostvari profit oko 6 miliona dolara, kao i da bi taj iznos bio veći da su stručniji ljudi iz AOL-a rukovodili firmom.

„Apple nije patentirao lepe i sexy telefone“, poručuju konkurenti iz Samsunga. Ovo je ujedno i odgovor na tužbu američke kompanije Apple da je poslednji Samsungov smartphone, Galaxy S kopirao izgled prepoznatljivog iPhone-a.

Android Yota Phone, pametni telefon sa dva ekrana pojaviće se u prodaji na svetskom tržištu pre kraja ove godine. Osnovna razlika u odnosu na uobičajene pametne telefone je u tome što korisniku omogućava da kao u ogledalu sadržaj vidi na ekranu od takozvanog elektronskog mastila. Ovaj crno belo sivi ekran traži neuporedivo manje energijeu odnosu na LCD i tako produžava njen životni vek. Proizvođač je najavio da će se Yota Phone pojaviti na tržištu u prvoj  nedelji decembra.