Reklamni posteri kojima su izlepljeni autobusi polako ostaju u prošlosti. Možda ćemo morati još da sačekamo dok ne bude počela da se primenjuje ideja o postavljaju LCD ekrana duž autobusa i reklamiranju na ovaj način, ali uskoro ovo će biti naša svakodnevnica.

Popularni slogani i fotografije na vozilima gradskog prevoza uskoro bi mogli da budu zamenjeni. Ideja je da se spoljašnjost autobusa prekrije velikim LCD panelom koji bi emitovao različite sadržaje. Turistički vodiči, reklame, filmski trejleri, vremenska prognoza, red vožnje su samo primeri šta sve može da se nađe na jednom autobusu. Kada ova ideja uhvati zamah, može se očekivati da će uskoro biti dodata i opcija „touchscreen“, odnosno da dodirom menjamo reklame i biramo šta želimo da vidimo.

Toyota je trenutno razrađuje ovu ideju za neki od svojih budućih modela pod imenom Fun-Vii.

 

Nakon digitalnog sata, stiže i prsten koji vas obaveštava kada  zvoni telefon, kada dobijete poruku ili notifikaciju sa neke društvene mreže, kao i kada je potrebno da ažurirate neku aplikaciju. Na ovaj način ne morate stalno da držite telefon u ruci ili na vidiku u strahu da nešto ne propustite. Ovim putem takođe štedite bateriju na svom telefonu, pa ne morate svugde da nosite punjač.

Kada ne koristite prsten za kontrolu smartfona, on pokazuje tačno vreme, ali može da služi i kao daljinski upravljač za rukovanje muzičkim i video plejerom. Baterija na prstenu traje 24h, a sam prsten je napravljen od nerđajućeg čelika i košta 175$.

Ovaj uređaj je preko Bluetootha povezan za vašim telefonom, a ukoliko se više udaljite 30m, prsten će vas zvučnim signalima podsetiti na to.

I više nego luskuznom jahtom, čija se vrednost procenjuje na oko 15 miliona evra, možete upravljati uz pomoć svog iPad uređaja. Ukoliko se nalazite na samoj jahti, odnosno na ne više od 50m udaljenosti, preko kontrolne table iPad-a možete navigovati ovu lepoticu.

Jahta nazvana Adastra dobila je tri prestižne nagrade u ovoj godini, za svoj dizajn, inovaciju i najbolje arhitektonsko nautičko rešenje. Adastra je dugačka 42,5m i planirana je za duga putovanja, te je njena glavna prednost što može da pređe razdaljinu od Velike Britanije do Njujorka sa punim rezervoarom, bez potrebe za dodatnim punjenjem.

Vlasnike ove luksuzne jahte sigurno ne brine cena nafte, kao ni činjenica da je upotrebom posebnih materijala u izgradnji smanjena potrošnja goriva za čak 20%. Međutim, iako se bogati vlasnici neće opterećivati time, sami graditelji su posvetili dosta pažnje kako da smanje potrošnju goriva, kako navode iz isključivo ekoloških razloga.

Na samoj jahti ima mesta da se u sobama smesti devet osoba, kao i posada od šest članova.

Dok pijete prvu jutarnju kafu ili dok uveče gledate sportski pregled uz hladno pivo možete napuniti bateriju svog mobilnog telefona uz pomoć ovih napitaka. Evo i kako. Kompanija Epiphany je napravila mali uređaj pod imenom onE Puck koji koristi toplotu, odnosno hladnoću napitka koji konzumirate i pretvora ga u izvor energije. Ovaj uređaj radi uz pomoć posebnog motora koji cikličnom kompresijom na različitim temperaturama toplotnu energiju pretvara u mehanički rad.

Uz pomoć ovog aparata može se napuniti baterija svih „pametnih“ uređaja jačine do 1000 mA. U zavisnosti od toga koliko je čaj koji pijete vruć, odnosno pivo hladno, zavisi i koliko ćete čekati da vam se baterija napuni.

Izumitelji uređaja smatraju da je ovo mali korak koji može promeniti čovečanstvo, jer upravo rade na usavršavanju onE Puck-a koji će moći da pokrene veće kućne aparate, a ideja je da se ovim principom jednog dana obezbedi energija potrebna za sve potrebe domaćinstava.

Zovu je „čudesnom“ flašom, jer ono šta ova boca radi je zaista zapanjujuće. Naime, ona ima najsavršeniji sistem za prečišćavanje vode, tako da možete biti sigurni da je voda koju pijete zaiste čista i da u sebi ne sadrži nijednu bakteriju, virus ili neku drugu patogenu supstancu.

Razlog zbog čega je zovu „čudesnom“ leži u činjenici da vam nisu potrebni standardni hemijski sastavi koji se koriste za filtriranje vode, zbog čega ona onda dobija specifičan ukus. Ova flaša ima posebnu pregradu koja prečišćava vodu i sprečava da popijete nečistoće. Naučnici su testirali flašu sipajući u nju vodu iz močvare, koja je posle mućkanja u boci, bila filtrirana i spremna za piće.

Izvor: http://welldonestuff.com

Sa razvojem tehnologije i medicina ide korak dalje. Nedavno je američka farmaceutska kompanija Evena Medical predstavila svoj novi izum - naočare koje najjednostavnije rečeno, gledaju kroz kožu. Ove naočare namenjene su zdravstvenim radnicima kako bi lakše i bezbolnije radili svoj posao.

Uz pomoć „Eyes-on“ naočara medicinski radnici mogu da vide vene ispod kože i tako lakše izvade krv ili priključe infuziju. Slike koje nastanu prilikom pregleda mogu da se šalju putem WiFi, 3G, bluetooth-a, a istraživači veruju da će usavršavanjem ovih naočara one steći primenu i u složenijim intervencijama.

Na azijskom kontinentu živi više od polovine ukupnog broja stanovnika, što je i više nego dovoljan razlog za čelnike Google da ulažu svoj novac u ovo tržište. Za samo dva meseca, od jula do septembra ove godine, preko 60 miliona osoba je prvi put pristupilo internetu preko mobilnog telefona, što čini Aziju itekako zanimljivom za softverske kompanije kao što je Google.

Kako bi napravili stabilne temelje za buduće poslovne projekte, ovaj softverski gigant je na Tajvanu i u Singapuru otvorio prve data centre, koji će omogućiti korisnicima brži i lakši pristup svim uslugama i alatima koje Google nudi. Ova softverska kompanija planira da u tajvanski centar uloži 600 miliona dolara u narednim godinama.

Da je azijsko tržište pravi rudnik zlata za softveraše potvrđuje podatak da samo u Kini ima preko 500 miliona korisnika interneta.

Popularna igrica Super Mario koja je osamdesetih godina osvojila svet, nastavlja da oduševljava verne fanove sada i u 3D varijanti. Poslednja verzija popularnog čovečuljka puštena je u prodaju u novembru, a kritike su odlične. Super Mario 3D World je nastavak igrice iz 2011, kada se prvi put glavni akter pojavio u 3D verziji. Ljubitelji ove igre, osim dobrom grafikom, najviše su oduševljeni što je omogućeno više igrača istovremeno da učestvuje u akciji. I čelnici Nintenda, najveće svetske kompanije koja pravi video igrice, mogu biti zadovoljni jer je samo za tri dana, nakon što je Super Mario 3D World pušten u prodaju u Japanu, prodat u 100,000 primeraka, što je rekord za ovu igricu.

Od kad je zavladala era pametnih telefona, kompanije se nadmeću širokom ponudom aplikacija koje će korisnicima olakšati život. Od najjednostavnijih, poput onih koje vas obaveštavaju o vremenskoj prognozi i najnovijim dešavanjima u svetu, do saveta kako da spremite brz i ukusan ručak, gde da izađete, koji film da pogledate i sl, stižu i one koje vode računa o vašem emotivnom stanju.

Kompanija Microsoft napravila je brushalter, koji putem SMS-a šalje obaveštenje ukoliko je osoba koja ga nosi izložena stresu. Na ovaj način korisnik se takođe opominje ukoliko počne da jede na nervnoj bazi, iako u stvari nije gladan. Aplikacije funkcioniše preko senzora koji su postavljeni u grudnjak, koji prate rad srca i znojenje. Ovo je poslednji u nizu tehnoloških gedžeta koji se sve više vezuju za odevne predmete.

Kupovina preko Interneta više nije novina, već racionalno trošenje vremena, ali i novca pokazuju najnovija istraživanja. Tako u Velikoj Britaniji svaka sedma osoba svoju nedeljnu kupovinu namirnica upravo obavlja online. Međutim, nisu baš svi time zadovoljni.

Čokoladice, novine i različiti napici nisu toliko interesantni e-kupcima, koji često upravo za ovim proizvodima posežu dok čekaju u redu na kasi. Naime, kada nema gužve, potrošači ne rasipaju novac, te se više ne mogu žaliti na impulsivnu kupovinu zbog pada šećera ili atraktivne naslovnice nekog tabloida.

Poznati proizvođači slatkiša i sokova, kao i medijske kuće reklamiraju i nude svoje proizvode na raznim akcijama i popustima, ali njih kupci uglavnom ignorišu i kupuju samo ono što im je potrebno.