Mnogi mediji objavili su u poslednja dva dana vest da je WatsApp, poznata aplikacija za slanje i primanje poruka u vlasništvu kompanije Facebook po prvi put predstavio svoju reklamu. Mesto, kao i tema ovog prvog reklmnog spota popularnog servisa je Brazil, odnosno karneval u Riu. Scenario je zasnovan na istinitom događaju o dve rivalske škole sambe. Prostore jedne zahvati požar a druga čini sve da joj pomogne, iako su na karnevalu rivali. Ovaj copy o solidarnosti nosi reklamnu poruku – „WatsApp je više od aplikacije za poruke," te se spot i završava u tom duhu: „Rivali u javnosti, prijatelji u životu.“ Reklamna kampanja biće, logično, lansirana u Brazilu.

WatsApp u svetu ima oko dve milijarde korisnika. Vlasnik ove aplikacije Facebook najavio je još početkom prošle godine da će integrisati sva svoja tri servisa za slanje poruka – Messenger, Instagram i WatsApp. Međutim, ovaj potez nije sproveden do sada zbog sumnji u monopolisanje tržišta. U međuvremenu iz WatsApp-a stigle su izjave o namerama da ova aplikacija ipak zadrži distancu u odnosu na Facebook.