Borba između dva tehnološka giganta ne jenjava. Dok i dalje traje takmičenje čiji model će biti prodavaniji, sa boljim karakteristika i prvi izbor hi-tech ljubitelja, statistika je za sada na strani južnokorejske kompanije.

Samsung trenutno vlada tržištem „pametnih“ telefona, pa je tako svaki treći uređaj upravo pomenute marke, objavio je istraživački centar Strategy Analytics. Sa rekordnom prodajom od 88,4 miliona primeraka smartelefona, južnokorejski magnat je ostvario rast od 55 odsto u odnosu na isti period (jul/septembar) prošle godine.

S druge strane, treći kvartal za redom, američka kompanija Apple beleži pad profita. Ovog puta reč je o padu profita za devet odsto, a razlog leži u činjenici da se kupci opredeljuju za „pametne“ telefone i tablete proizvođača koji su jeftiniji. Prošle godine Apple je na prodaji svoji najpoznatijih uređaja ostvario profit od 8,2 milijarde dolara, a ove godine tek 7,5 milijardi dolara, zbog čega su u kompaniji veoma nezadovoljni. Spas se očekuje u predstojećim mesecima, pogotovo za vreme novogodišnjih praznika, kada u Apple predviđaju prihode od 58 milijardi dolara.

Da bi parirao Samsungu, Apple je napravio jeftniju verziju svog iPhone telefona 5C, koji je zbog niže cene i uticao na smanjenje prihoda. Dok se Apple bori u sektoru tableta za primat u odnosu na jeftinije uređaje, Samsung dominira u prodaji i proizvodnji telefona svih kategorija.