Najveći neprijatelj životinja u ovom trenutku jeste modna industrija koja na najokrutnije načine dolazi do prirodnog krzna za svoje proizvode. Dovoljno je samo reći sledeće: da bi se napravila jedna bunda potrebno je između 130 i 200 činčila, nekad čak i 400 veverica, a među najčešćim „modnim“ žrtvama su i lisice, rakuni, oposumi... Zbog toga se poslednjeg petka u novembru širom sveta obeležava Međunarodni dan borbe protiv trgovine prirodnim krznom.

Branioci životinjskih prava već decenijama unazad apeluju da veštačko krzno treba da zameni prirodno, i da se na taj način spasu životinje od smrti strujnim udarima ili uspavljivanjem gasom. U ovm trenutku sve više kampanja za životinjska prava usmereno je na Kinu, pa je tako poslednja u nizu akcija bila izložba poznate marketinške agencije Ogilvy&Mather koja je obezbedila skoro 350 hiljada potpisa za peticiju protiv trgovine prirodnim krznom.

Svesni da niko ne želi da gleda proces „dobijanja“ prirodnog krzna, iz ove agencije su došli na ideju da naprave modele životinja i prekriju ih hiljadama metalnih iglica simbolišući na taj način patnju kroz koju one prolaze.