Razvoj portala on line Danas za kratko vreme dokazao je da su digitalne tehnologije medijima trasirale prečicu do publike, zajednice čitalaca i njene podrške. Od globalnog puta Gardijana, do lokalnih redakcija u malim zemljama sa malom publikom – u celom svetu postoje primeri koji pokazuju da je digitalno doba postepeno medijima donelo kompenzaciju za posledice krize štampanih izdanja koju je izazvalo. Ne zatvoriti sadržaj a ipak, pokazati da kvalitetne informacije na internetu ne mogu biti potpuno besplatne – to je model koji primenjuju mediji oslonjeni na zajednicu.  

Glavni urednik portala Danas.rs Bojan Cvejić podseća da „Danasova“ moderna digitalna forma postoji tek nekoliko godina: „Dnevni list Danas do 2016. godine zapravo uopšte nije imao portal. Imali smo web prezentaciju gde je bio plasiran samo sadržaj iz štampanog izdanja, društvene mreže su bile zapostavljene i onda smo rešili da napravimo novi portal, novu organizaciju, i da konačno počnemo to da razvijamo jer smo kasnili ne samo za svetom, nego i u zemlji, što se tiče digitalnog trenda. Naša publika kao da je jedva čekala da im omogućimo da nas prate, šeruju, i vrlo brzo su se videli  značajni rezultati.“

Trend uspona broja posetilaca na sajtu, pratilaca na Fejsbuku, Tviteru, Instagramu, a pre svega podrška u  trenucima kada je Danas izložen napadima visokih funkcionera vlasti, ukazao je vremenom na mogućnost još čvršećeg povezivanja sa zajednicom pa je tako prošle godine pokrenut Danasov Klub čitalaca: „Hteli smo i da ne zavisimo stalno od oglašivača, od projekata koje stalno jurimo, nego da se oslonimo malo i na čitaoce, kao što to rade svi veliki svetski mediji, i Gardian i Njujork Tajms i Vošington Post. I pokrenuli smo Klub čitalaca malo možda i sa rizikom da li će to da uspe ili ne – i uspelo je. Za prvih 5 meseci koliko postoji, više od hiljadu ljudi je uplatilo neku vrstu članarine,  pretplate ili donacije putem našeg elektronskog sistema plaćanja na sajtu. Od tada u svakom trenutku, to jest, svakog meseca mi pokrijemo polovinu troškova onlajn redakcije zahvaljujući čitaocima.“

Odziv na ovu akciju prati posebna motivacija čitalaca, odnosno članova Kluba: „Mi smo radili sad skoro istraživanje zbog čega su se ljudi učlanjivali u naš klub, da bismo imali neku predstavu šta treba da radimo a šta ne. Svako ko se učlani u Klub čitalaca i plati 990 dinara mesečno, dobijao je PDF izdanje sutrašnjih novina svako veče na  e-mail, člansku kartu sa kojom je mogao da ostvaruje popuste na više od 50 mesta u Srbiji i razna ta neka iznenađenja, poklončiće, šolje, majice, s vremena na vreme knjige, druženja. Međutim, kada smo radili to istraživanje postavljali smo im 4 pitanja, 4 ponuđena odgovor na pitanje - zašto ste se  učlanili u Klub čitalaca Danasa? Prvi ponuđeni odgovor bio je - Zbog popusta koje imamo članstvom u Klubu čitalaca Danasa. Najmanje su odgovorili da su se učlanili zbog toga. Sledeći ponuđeni odgovori bili su  - Zbog PDF izdanja i zato što žele da pređu sa tradicionalnih na onlajn medije. Tu je takođe jako mali broj ljudi odgovorio da je zbog toga. Najviše ljudi je odgovorilo na četvrti ponuđeni odgovor – zato što verujemo, zato što želimo da podržimo Danas.“