Dunavski biznis forum koji je održan u Novom Sadu,na jednoj od svojih konferencija okupio je preduzetnice iz Mađarske, Rumunije, Hrvatske, Slovenije, Makedonije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Glavni organizatori bili su Udruženje poslovnih žena Srbije i Evropska mreža preduzetništva.

Knjiga Kako do posla u 21. veku + 444 saveta za uspešnu karijeru je od svog izdavanja do danas na neprestanoj turneji. Najzanimljivije je da su jedna od glavnih fokus grupa autora ove knjige, iako je reč o preduzetništvu i konkretnim savetima za napredovanje u karijeri, srednjoškolci iz gradova širom Srbije. Glavna ideja je da se promeni pravac razmišljanja kod mladih kada je reč o biznisu.

Kraft pivarstvo u Srbiji trenutno živi svoj bum. Reč je o malim, mikro i nano pivarama koje proizvode zanatasko pivo, znatno višeg i boljeg kvaliteta nego ono koje se može naći na rafovima prehrambenih radnji. Kraft pivarstvo u Srbiji razvija se nekoliko godina unazad, a danas na domaćem terenu posluje preko deset mikropivara.

U Beogradu je održan peti Belgrade Venture Forum, koji je kao i prethodnih godina, okupio investitore međunarondih organizacija i kompanija sa jedne strane, i mlade preduzetnike i start-up zajednicu sa druge strane.

Deljenje radnog prostora odnedavno ne mora da se dešava unutar jedne kompanije, a nekadašnji „rad od kuće“ za free- lensere, preduzetnike pa čak i cele male firme zamenjen je odlascima na radno mesto koje ne pripada nikome i pripada svima. Coworking koncept podrazumeva da u jednom najčešće otvorenom prostoru poslovni život dele različiti ljudi iz različitih branši.

Socijalno preduzetništvo predstavlja biznis model koji svojim poslovanjem pomaže rešavanju nekog od socijalnih problema u društvu. Ovakvo poslovanje često ima veze sa zapošljavanjem ljudi koji teže dolaze do posla, socijalnim i medicinskim uslugama, obrazovanjem, ali i ekologijom, zaštitom životne sredine ili drugim aktivnostima u društevnoj zajednici. Kobayagi toys je preduzeće koje je u svom poslovanju objedinilo nekoliko ciljeva socijalnog preduzetništva.

Gazdinstvo u Velikom Gaju u Banatu i brend Srećna koza nastali su iz velike želje Miloša Todorovića da radi ono što voli. Miloš je još kao dete voleo životinje, zato je upisao veterinarsku školu a kasnije i Fakultet za veterinu. Danas, vodi imanje sa preko 200 koza od čijeg mleka pravi razne sireve.

Duže od sto godina u Čurugu, nedaleko od Novog Sada, se prave bombone. Ovo je porodični posao porodice Milivojev, koji je do sada promenio tri generacije. Pravljenje bombona na ovaj način je sertifikovani stari zanat, a ceo asortiman slatkiša u radionici Bombonica se pravi ručno.